Doorgaan naar hoofdcontent

Het pistooltje van Con

Con Robbesom is een rotte peer. altijd wapens bij zich. Slecht geweten. Hij deed dit al voordat ik hem leerde kennen. Ik kwam vaak bij hem op de manege. Al ergerde ik me aan hem hij was wel interessant. Wanener de paardenmeiden kwamen stond hij altijd op te scheppen over zijn pistooltje en dan hadden we het niet over het pistooltje in zijn broek. Want dat pistooltje in zijn broek knalde niet meer.

Al krijgt hij hem zelf al jaren niet meer omhoog door de drank toch heeft hij jaren in de seks gezeten. de manage was vaak de lokatie van perfersiteiten. Het pie paa paardenlul in de mond van die snol was een steeds terugkerend thema in de manege van Garderen. Zeker 2 maal per week reden meiden af en aan die zich te goed deden aan een goede paardenbloedlul. ha ha

Populaire posts van deze blog

Gevluchte idioot con robbesom

Vandaag ga ik verhaal vertellen over con robbesom in Hongarije. niemand kan me meer wat doen. een nieuw leven en ver van vroeger en de rotte peren, Die idioot heeft zoveel uitgevreten dat er geen boek over te schijven is. ik maak ze allemaal kapot die gekken in Hongarije. Con Robbesom van Honed Imexma is de groootste crimineel die ik ooit  zo is hij je vriend en zo is hij je verader. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. eer ge denkt voor men doet. bezint voor men met deze idioot begint ha ha

pas op voor deze OPLICHTER EN CRIMINEEL

degeest van die man is zo ziek en doorziekt net als de vrienden waar hij mee om gaat. Blijf maar uit zijn buurt. net als hij hebben zijn vrienden van alles op hun kerfstok. Zoals ik Con ken was hij zeker geen fijne jongen. de vriendenkring van robbesom worden gekenmerkt door duistere viguren, fraurdeurs en zelfs huurlingen die niet meer welkom waren bij vreemdelingen legioenen. aleleen het totale uitschot van de samenleving gaat met Con Robbesom. nu ik niets meer te verliezen heb mag iedereen dit weten. Ik draai ze allemaal de nek om maar van deze extreem zieke geest con Robbesom moet de hele wereld nu weten. hij kan me toch niet vinden ha ha

Cons huis in Hongarije

het huis in Merenye hongarije is ook een verhaal apart. De klootzak heeft de mensen die uit nederland kwamen er uit gepest. eerst heeft hij dit huis laten kopen enliet de ene na de andere klootzak klussen na de andere. toen het af was zei hij tegen mij dat hij een oog op het huis in merenye had. Zo is Con Robbesom aan zijn huis in Hongarije gekomen. iederre nacht stond hij bezopen op hun stoep te schreeuwen. de keer dat ik er bij was heeft hij op de stoep van het huis zitten schijten. De poolitie deed hier uiteraard niets aan want die waren altijd bij zijn feestjes te vinden. ook de buren keken wel uit. Voor een luttel bedrag is het huis aan Con verkocht. huilend hebben deze nederlanders het huis verlaten. de sukkels vroegen aan con nog of hij verhuisers wist. de spullen zijn verdeelt onder zijn vrienden maar ik heb nee gezegd.

Con gaat over lijken!

Con Robbesom een zelfverklaard makelaar van Honed Imexma Kft gaat over lijken. ZELFS OVER HET LIJK VAN ZIJN BLOEDEIGEN MOEDER! na overlijden besloot de zelfbenoemd makelaar van Honed imexma de nederlandse overheid niet in te wittigen van het overlijden. hiermee ontving hij nog voor jaren het AOW en pensioen van zijn overleden moeder.  met zijn duistere contacten bij politie en overheid en bij de gemeente in Hongarije kon hij zonder problemen een stempelte en krabbel krijgen voor het teken van in leven zijn. ik weet wel wie hem heeft aangegeven ha ha hij veraad zelf zijn allerbeste vrienden al hij er aan verdienen kan.

paarden van Con Robbesom

Con heeft me  verteld dat hij zijn sieraden van het pandjeshuis kocht. hij leeft graag van andermans leed, Ik heb er vreselijk om moeten lachen dat hij zijn vrouw verwende met mooie sieraden. Zij dacht dat deze van de juwelie kwamen, maar deze kwamen natuurlijk van de pandjeswinkel. Ik heb me rot gelachen. domme trut Con Robbesom is een vreselijke zuiplap. de manage in Gerderen was een grote puinhoop. paarden werden verwaarloost en regelmatig was de veearts daar om paarden een spuitje te geven. Dit begon zo de spuigaten uit te lopen dat een keer de politie onderzoek kwam doen. daarna sloeg hij de paarden zelf dood zodat het niet meer zou opvallen.

auto

Hij rijd in een bak van een ton maar ik weet dat deze niet door hem zelf betaad is geweest. Con heeft me op een hgoede avond in vertrouwen verteld dat hij een klant odner druk gezet had om voor hem een lening af te sluiten. zo dom als een koe heeft deze dat natuurlijk gedaan want iedereen is bang voor zijn grote bek. Hij rijd dus in centen van een berooide belg die er liever over zwijgt maar ik weet dat.

Paardenliefhebber Con

In zijn manege in Garderen Con Robbesom had een onbetrouwbaar paard. Hier wist hij van. Hij wilde dit snel mogelijk verkopen. Meisje die het kocht heeft ongeluk gekregen en is in een roelstoel. Hij verkoopt graag rommel. Controleert niets. Kan hij ook niet, want hij drinkt teveel. Als er iets moet gebeuren doet zijn zigeunerinnetje en toen zijn exvrouw dat. het meisje van het paard is naar de rechter gestapt. Con Robbesom moest een schadeverhgoeding betalen van tonnen. dit was de aanleiding om zijn manege te verkopen. Hij heeft het voor elkaar gekregen om twee keer betaald te krijgen voor de manege. meisje heeft nooit geld gekregen. door con heeft het meisje ook geen geld van de verzekering. ik zou bij hem geen paard auto of huis kopen in Hongarije. zo is hij naar hongarije gegaan en daarmee is hij hier begonnen met import van meubels. bij zijn vertrek naar hongarije moest ik nog een goed woorje doen bij de grens.De naam Honed Imexma is = Hongarije (Ho) Nederland (ned) Import (Im) Expo

Wanbetaler en oplichter

een wanbetaler PUR SSANG is Con Robbesom! Betaald geen bekeuringen Rijbewijs is tweemaal in beslag genomen geweest waarvan een keer voor te hard rijden, waarbj hij met 180 !!!!!!! door Garderen ging. ik zat naast die gek en heb toen ehct in mijn broek gedaaan. de tweede keer had hij drank op zoveel dat de controlerende agent er zelf dronken van werd. hoeveel hij niet zonder betalen achter zich heeft laten zitten in Nederland en Belgie. door zijn contacten komt hij er altijd mee weg. De meid die door zijn paard gezakt was diverse leveransiers en uiteindelijk ik krijg ook geld van hem/. het is omdat het zo een bizare man is dat je er meer van wil weten. dat maakt dat je in contact blijft. Ook de dingen die hij voor je laat doen en de etentjes met hem en zijn vrienden. Als je lastig word gevallen door makelaar Con Robbesom van Honed imexma, wees dan niet bang. het is een grote lafbek en als al zijn vrienden. Heb je zaakjes dan goed op orde. dan kan hij niets doen tegen je. zijn vriende

alcoholist Con Robbesom

Ook zat hij regelmatig dronken achter het stuur. Eén keer moest ik hem komen ophalen, want hij had een ongeluk gehad. Hij had zoveel gezopen dat hij anderhalve dag niet kon praten. Ik mocht van zijn toenmalige vrouw niet vertellen waar hij was geweest. Hij kende een goede vriend van de autosloperij. Die heeft de auto weer enigszins opgelapt. Zijn exvrouw heeft daar nooit iets van gemerkt.